12 Haziran 2012 Salı

3. Anket Sonuçları : Domates peynir insanıyız abi.

Makarna sosunun vazgeçilmezleri anket sonuçları ne kadar Akdenizli olduğumuzun kanıtıdır efem. 68 kişi en çok domates, peynir, baharat ve zeytinyağı dedi:))) Bu cevaptan anlaşılacağı üzere Akdeniz'den kastımın öyle denizin sadece Evropa tarafına bakan değil tümü olduğunu anlamışsınızdır. Baharat kullanmayı seviyoruz biz yahu işte:))

Buraya sonuçların son halini kopyaladım. Farkındaysanız bir pesto sos klasiği çam fıstığına kimse yüz vermemiş. Hadi bunu anladım da niye şarküteri bu kadar az çıktı onu anlamadım:) Sanırım o tek oy da benden geliyor:)) Kırklareli'nin sucukları çok güzel. Aklımın köşesine yazdım yakında size güzel bir sucuklu tarif vereyim:)

Bir de sebze kullanımı ne kadar az farkında mısınız? Domates tamam sebze ama annenin "sebze ye çocuğum" carlamasındaki sebzelerden değil. Ama sorun yok kerevizli, brokolili makarnaları ile Makarna, Lütfen! imdadınıza yetişti. Makarna, Lütfen! Makarna, Lütfen! - Reklamları dinlediniz şimdi anket sonuçları:))))


Domates (püre, salça kendisi)
  46 (67%)
 
Kıyma
  12 (17%)
 
Biber (yeşil - kırmızı)
  11 (16%)
 
Zeytinyağı
  36 (52%)
 
Soğan (taze - kuru)
  16 (23%)
 
Taze ot (fesleğen vb.)
  24 (35%)
 
Çam fıstığı
  0 (0%)
Tuz (seçenekleri şişiriyorum:)
  23 (33%)
 
Şarküteri (sosis, sucuk vb.)
  1 (1%)
 
Peynir (parmesan dahil:)
  31 (45%)
 
Sebze (kabak, patlıcan vb.)
  11 (16%)
 
Baharat
  29 (42%)
 
Adı neydi onun şey şey...
  4 (5%)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder