4 Haziran 2012 Pazartesi

Yeni ankettt TA TAAAAMMM!!!

Dostlar yeni bir anketle karşınızdayız (ben ve makarnalarım:)))


Enginar efem taktimimdir. Izgara tarifi burda   
Efem her hafta tadı güzel, yapımı kolay, sağlıklı bir makarna tarifi verme isteğindeyim malumunuz... Mevsim sebzelerini göz önüne alıyorum misal enginarlı bi makarna yapıcam size ama bu sevdiminin Kırklareli'sinde uzun süre suda beklememiş enginar bulmak zor. Enginar zamanı geçiyo hatuuunnn diye kendimi yiyip bitirirken belki de dostların "Enginar isteriz, enginarlı tarif isteriz"  diye bir takıntılarının olmadığını ama neye takıntıları olduğunu da bilmediğimi farkettim. Sol sütündaki anket de böyle çıktı ortaya.


Makarna sosunun vazgeçilmezleri nedir efem sizce? Biz evde şahsen domates, kıyma ve soğan üçlüsünü çok seviyoruz ama bu bileşime illla ve illlaaaaaa kekik girmeli yahu.. Peynirli yesem de kekik olmalı, sade yesem de.)) Sizin "takıntınız ne efem?"


Tam bir haftalık açtım anketi. Uzayabilir tabi süre. Hadi oy verin heyecan yaptım ben:)))) 

6 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. İyi bloglamalar öncelikle=)

    Sol taraftaki ankette gözüm sarmısağı aradı, çünkü domates, sarmısak, zeytinyağı ve kekik ya da fesleğen dörtlüsü benim favori makarna soslarımdan biri.

    Ben de bloguma beklerim: bunubugunogrendim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanınnnn nasıl unutmuşum:((

      Anketi değiştiremiyorum oy verdiğim için ama anket sonuçlanınca bir değerlendirme yazısı yazarım hep. Bu eksikliği orada söyleyeyim, sonra da baharatlar için başka bir anket açayım.))

      Farkedip ilettiğiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler. Görüşmek üzere:)

      Sil
  2. çoklu oy kullanılabiliyor mu yoksa tek bir tanesini mi kaale alıyor sonuçlara etkide?

    ben peynir-sucuk-sosis-zeytinyağı-tuz hepsini işaretledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoklu oy kullanılabiliyo efem:)) Elinize sağlık:)))

      Sil
  3. Merhaba hayırlı olsun bol kazanç .Bir anne nin böyle düşünceli olup böyle güzel bir ise el atması mükemmel Tebrikler nasıl siparis verip alabiliriz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç gördüm çok özür dilerim. Dükkana beklerim ne zaman isterseniz:)))

      Sil