8 Mayıs 2012 Salı

2. Anket Sonuçları - Sade makarnada hangi şekli seviyoruz?


Allahım heyecandan ölücem, ikinci ankete tam 52 kişi katılmış hahayttt... İleride serin bir yaz akşamında elimde affilli bir kadeh ile verandamda otururken geçmişi düşüneceğim; bugün aklıma gelecek ve "Ahh ahhh ne toydum o zamanlar, 52 kişinin nabzını tuttum diye ne sevinmiştim." diyeceğim. Sonuna bi "tey teyyy" ekleyebilirim tam emin olamadım şimdi. Kadraja uyuma bakar:) Lütfen içimdeki hayalci çocuğa gülmeyiniz kendisi ayrıcana alıngandır.

Evet ne diyodum. Hah 52'cim gel bak tek tek kutluycam sizi. Çok sevindirdiniz beni:) Neden bu anketi yaptım çünkü makina yatırımı yapacağım neler seviyorsunuz merak ettim. Sade makarna dedim çünkü dolgulular da var bi de lazanya filan onlara ayrı anket düşünüyorum, sınıfları farklı onların.

İşte anket sonuçları ta ta taaaa:

- En çok spagetti seviyoruz. %32 ile açık ara önce kendisi spagettinin (bu spor spikeri kelimelerini kullanacağım günleri iple çekiyodum evet:))

- Listenin devamı kısa makarna olarak tabir edenlerden devam ediyor. Sırasıyla burgu, kelebek, düdük ve kalem makarna tercih ediyoruz. Bütün bunları toplasak esasında spagettiyi döven bir oran çıkıyor karşımıza :)

- "Benimki burda yok" diyerek gruptan kopanlar sizi ayrı seviyorum. Lütfen mail atın, bi araya gelelim, yeni makarna şekilleri üzerine bitmek bilmez sohbetlere koyulalım böyle battaniyeler dizlerimizde elimizde sıcak içecekler filan ne dersiniz?

- Mantı şeklinde makarnayı esasında dolgululardan saymak gerekir, o koca şeyler sossuz kıymasız yenmez ayol. Ama kalbiniz kırılmasın diye öngörüde bulundum, ankete koydum ve vola! %7 mantı da tercih ediliyomuş.

midye makarna canımmm
- Diğer tipler %5'in altında kaldılar üzgünüm. Sadece bir tanesi çok naif "midye". Ona oy veren arkadaşı biliyorum çünkü oy kullandığı gibi facebooktan bana mesaj attı, midye seçenin kendisi olduğunu söyledi böyle sevinçle. Canım benim sen türünün tek örneğisin. 52 kişide bir midye seven demek yüzden yarım altında bir orana tekabül eder, ayol. Yüzde yarımla seni kucaklıyorum, lütfen ağlama sen büyüdün yahuuu....Harf şehriyelerden midyeye terfi etmiş olman bile bir yetişkinlik göstergesi heheheh:)))

Efem bir anketimizin sonuna daha geldik. Bundan sonrakisi ne olsun diye düşünüyorum. Yorum yazarsanız bi iki gün içinde onu da açarım artıkın:))

2 yorum:

  1. ben kelebekçiyim, çok klasik olmasına rağmen kelebek dövmesi bile yaptıracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki canikom:))

      bundan sonraki anket ne üzerine olsun? yoksa ne anketi yapıyım diye mi anket yapiim:)))

      Sil