1 Mayıs 2012 Salı

1. Anket Sonuçları - Makarnayı Nasıl Tüketiyoruz?

Efendim blog sağlayıcımın "yahu ne anket yaparmışın, serverlar dağıldı." serzenişlerine sebep olacak kadar çok katılımcıya ulaştığımız (!) ilk anketimiz sonlandı. Cevap veren ben hariç 10 kişiye çok teşekkür ediyorum. İlk ona girdiniz :)) Mailinizi gönderin harbiden teşekkür edicem. Bu bizim için bir ilkti evet!!

"Makarnayı nasıl tüketiyoruz?" sorusunda çoğunluk "salçalı ve kıymalı" cevabı vermiş. İkinciliği ton balığı üçüncülüğü de peynir ve kaşar almış. Sade tüketen bile var, salatayla tüketen yok. Şaşırmadım değil. Proteine verdiğimiz kıymeti life, antioksidana, vitamine vermiyoruz demek ki..

Bi de "diğer" seçeneğini işaretleyen 3 arkadaş siz özellikle ulaşın bana, tariflerimizi paylaşalım, yeni bir makarna dünyasına yelken açalım. Vallahi çok merak ettim:)

Gelen ısrarlar üzerine (!) ikinci anketimiz de makarnada şekilcilik üzerine.. Hangi şekli tercih ediyorsunuz çok merak ediyorum. Bak gidip makarna makinası alıcam, sizin oylarınız önemli harbiden:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder