3 Mayıs 2012 Perşembe

Sizden Gelenler - I

Efendim makarna malumunuz kolay saklanan bir gıdadır. Kurudur, sessizdir, kenarda bekler, soğuk zincir mincir istemez. Bekler öyle sakin sakin. Bi de kolay pişirilir. Jamie Oliver olmaya gerek bırakmaz. Candır kısacası...

Herkes de başka sever makarnayı. Bi paket pişirip getirdim geçen masaya. Sevdicek sarımsaklı yoğurtla, bebiş sade yoğurt ve kıymayla, annem peynirle, babam ketçapla ve ben de mayonezle lüplettik. Birimiz de diğerinin tabağına bakmadık. Makarnanın güzelliği esasında bu, istediğin çeşitlilikte tüketebildiğin temel bir gıda maddesi. hadi bakiim ekmeğe pilava aynı şeyi yapabiliyo musun masada. Pehhh...

Neyse gaza gelmiyim. Biliyorsunuz Makarna, Lütfen! mail üzerinden satışta. Hamdolsun fena da gitmiyor. Paket gönderdiğim herkesten de geri dönüş istiyorum. İlk derdim beğendiler mi, ikinci derdim de fotoğraf çektiler mi... Niye? Çünküm sizinle paylaşıcam.

İlk fotolar İstanbul'dan. Hatta buradaki ilk tarifi denemişler. Çok da güzel olmuş. Bak fotoları ve yazışmayı buraya kopyalayayım :


  • Tugba :
    • abi naber? naptınız yaptınız mı makarnayı? beğendin mi?

  • Murat :
    • pazar, pazartesi makarnayla beslendik valla. eline sağlık:))  senin o ton balıklı, salatalı tariften yaptık:))






Şık di mi böyle tabak mabak yanında modernizm şarabı:))) Afiyet olsun efenim tabi:))

Herkeslerden bekliyorum foto. Bunu saymıyorum yani:)))





Not : Ya biz ailecek acayip miyiz lütfen yorum yapın şimdi bak kıllandım:)

Not 2: Daha iyi başlık bulamadım yahu.(( Bu ne : "Sizden Gelenler" böyle bi "Gönül Telimizi Titretenler" havası. Oooffff.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder